ZASADY DIETY: To dość radykalny program, opracowany przez trenera Davida Kirscha. Żywisz się głównie posiłkami bogatymi w proteiny, unikasz natomiast węglowodanów i cukrów. Możesz najadać się do syta warzywami, mięsem z kurczaka, indyka i rybami. Surowe warzywa warto też przegryzać między posiłkami, aby nie czuć głodu. O efektach w dużej mierze decydują regularne ćwiczenia, które David Kirsch dokładnie opisał w książce („Nowojorski system radykalnej przebudowy ciała”, Wydawnictwo K.E. Liber). Chodzi bowiem o to, aby nie tylko stracić tłuszczyk, ale też wyrzeźbić ciało.

ZALETY: Połączenie diety wysokobiałkowej z treningiem wytrzymałościowym przyspiesza spalanie tłuszczu i rzeźbienie ciała. Rezultat: świetna figura w rekordowym tempie!

WADY: Musisz się przyzwyczaić do jedzenia wyłącznie warzyw i chudego mięsa. Dieta wymaga regularnego uprawiania sportów – jeśli masz z tym problem, nie osiągniesz obiecanych wyników. Trudno też przestawić się na ten program długofalowo (jeśli wrócisz do starych nawyków, może dojść do efektu jo-jo).

więcej: www.theultimatenewyorkbodyplan.com

Zamiast posiłku możesz czasem wypić proteinowy shake (kupisz go w sklepach dla sportowców). To ułatwi ci stosowanie tej radykalnej diety.

Tak i Nie na talerzu

TAK: warzywa, mięso drobiowe, ryby, jajka, migdały (do 10 sztuk)

NIE: alkohol, kawa, pieczywo, ziemniaki, makarony, słodycze, ryż, mleko, owoce

Przykładowe menu: rano: jajecznica z samych białek z pomidorami; w ciągu dnia: warzywa z patelni + mięso z indyka; wieczorem: sałatka z tuńczykiem