Najnowsza kolekcja zaproponowana przez projektantkę to jedwabie w pastelowych kolorach, długie i krótsze zwiewne suknie, a także niezwykła kolorystyka i dużo wzorów. W kolekcji nie brakuje "nieśmiertelnych" małych czarnych oraz klasycznych, biało-czarnych zestawień.

Reklama

Teresa Kopias podkreśla, że nie podąża ślepo za trendami, a jedynie w subtelny sposób wykorzystuje je w swoich kreacjach do podkreślenia niezwykłych okazji w życiu kobiety. Jej marka z powodzeniem działa na rynku już 20 lat.

- Nie ma lepszego sposobu na poznanie potrzeb i oczekiwań klientów niż rozmowa i słuchanie tego, co sądzą o naszych propozycjach, o tym czego szukają i co najchętniej kupują. Ponadto w mojej firmie wszystko jest "skrojone na miarę": począwszy od marzeń o budowaniu własnej pozycji w biznesie modowym, na sukcesie i powodzeniu kończąc - mówi projektantka.

Od kilku sezonów twarzą kolekcji jest stylistka Joanna Horodyńska.

Studio Mody Teresa Kopias istnieje od 1991 roku. Jej właścicielką, a zarazem główną projektantką jest sama założycielka firmy, której specjalnością są kreacje na mniejsze i większe "wyjścia" - od sukienek koktajlowych po suknie na wielki bal. Takie stroje idealnie sprawdzają się podczas gal finałów konkursów piękności, dlatego projektantka od lat ubiera kandydatki na Miss Polonie. Teresa Kopias realizuje ponadto projekty indywidualne na zamówienie kobiet, którym zależy na niepowtarzalnej kreacji.

Kolekcja na jesień/zima 2011-2012 tej marki zaprezentowana zostanie pod koniec października podczas nadchodzącej edycji Fashion Week Poland.