Reklama
Reklama
Warszawa
Reklama

Bo każdy element garderoby jest ważny... Nastrojowa kampania Calzedonii

9 listopada 2011, 09:00
Bo każdy element garderoby jest ważny... Nastrojowa kampania Calzedonii
Media
Soft & Natural, Sporty Chic, Dark Passion i Wild Instinct - to cztery linie z najnowszej oferty marki Calzedonia. Produkty z każdej z nich zostały wykorzystane w kampanii wizerunkowej marki na sezon jesień/zima 2011/2012. Nam podobają się jednak nie tylko fantastyczne rajstopy, zakolanówki i getry, ale także zdjęcia jako całość - zamysł artystyczny och twórcy. Zobaczcie je, może i Wam dostarczą przyjemnych doznań estetycznych...

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama