Warszawa
Reklama

Bo każdy element garderoby jest ważny... Nastrojowa kampania Calzedonii

9 listopada 2011, 09:00
Bo każdy element garderoby jest ważny... Nastrojowa kampania Calzedonii
Media
Soft & Natural, Sporty Chic, Dark Passion i Wild Instinct - to cztery linie z najnowszej oferty marki Calzedonia. Produkty z każdej z nich zostały wykorzystane w kampanii wizerunkowej marki na sezon jesień/zima 2011/2012. Nam podobają się jednak nie tylko fantastyczne rajstopy, zakolanówki i getry, ale także zdjęcia jako całość - zamysł artystyczny och twórcy. Zobaczcie je, może i Wam dostarczą przyjemnych doznań estetycznych...

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Reklama
Zobacz
Reklama