Warszawa
Reklama

Komfort, który daje siłę: Joanna Koroniewska w kampanii znanej marki bieliźnianej. FOTO

26 maja 2022, 07:15
Marka Triumph stworzyła w tym sezonie kampanię Comfort My Way, która jest celebracją prawa do definiowania komfortu na swoich własnych zasadach i pielęgnowania go we wszystkich aspektach życia. Jedną z jej ambasadorek została Joanna Koroniewska. Zwiastunem kampanii jest video i cover popularnej piosenki Backstreet Boys ,I want it that way”, nagrany przez cztery ambasadorki z różnych krajów europejskich, w tym właśnie Joannę. Oryginalne słowa piosenki zostały zastąpione specjalnie napisanym tekstem, który zachęca do cieszenia się komfortem na swoich własnych zasadach. Do dzieła!
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama