"Chrońmy swój największy organ" – nawołuje Marc Jacobs na swoich koszulkach. "Protect the Skin yoru’re In" – mówią rozebrane na koszulkach projektanta gwiazdy.

Reklama

KAMPANIA OGARNĘŁA AMERYKĘ

Jacobs dołączył do amerykańskiej ogólnonarodowej kampanii na rzecz walki z rakiem skóry, która do tej pory zebrała już ponad milion dolarów dla nowojorskiego szpitala prowadzącego badania nad tą chorobą.

Do akcji dały się zaprosić: Miranda Kerr, Eva Mendes, Heidi Klum, Dita Von Teese, Naomi Campbell, Victoria Beckham, Nicollette Sheridan i Leona Lewis.

O ile można zrozumieć udział w niej Dity von Teese czy Heidi Klum, o tyle już zaproszenie spalonej na brąz w solarium Victorii Beckham czy Nicolette Sheridan, która też lubi słońce, jest dyskusyjne. Najwidoczniej jednak projektantowi chodziło o wykorzystanie sławy znanych osób a nie o to, czy faktycznie pasują one do takiego hasła. A być może obie panie udało się Marcowi nawrócić na "bladą twarz"?

Cena za noszenie nagiej gwiazdy to 35 dolarów i jest to chyba dość spora kwota za naklejenie na koszulkę zwykłej fotki. Według nas projektant mógł się trochę wysilić, bo jednak rozbierając gwiazdy jak PETA czy inne organizacje, poszedł najprostszą drogą.

_____________________________________________________

Reklama

NIE PRZEGAP:

>>> Z takim biustonoszem możesz wszystko
>>> Zdjęcia supermodelki bez makijażu