Zofia Ślotała to jedna z najbardziej utalentowanych młodych stylistek w Polsce. Ukończyła z wyróżnieniem Instituto Europeo di Design w Mediolanie – jedną z najlepszych szkół kształcących przyszłych projektantów i stylistów mody. Pierwsze doświadczenie zdobywała we włoskiej redakcji magazynu Vogue u boku redaktora naczelnego. Dziś współpracuje z najlepszymi polskimi projektantami, jest brand managerem marki Just Paul. Jej sesje zdjęciowe ukazują się w magazynach takich jak Gala, Viva! czy premierowym wydaniu luksusowego C’est la vie. W gazecie Flesz Zofia ma swoją stałą rubrykę, którą przejęła od Kasi Tusk. Ubiera m.in. Borysa Szyca, Annę Czartoryską i Natalię Klimas.

Nowa ambasadorka Zlotewyprzedaze.pl posiada doświadczenie w pracy w telewizji – ubiera prowadzących program Pytanie na Śniadanie, w którym ma też autorskie wystąpienia. Dwa razy w tygodniu, podczas wejść na żywo, podpowiada widzom, jak się ubrać na dane okazje i jakie wybrać dodatki.

Zlotewyprzedaze.pl rozpoczęły współpracę z Zofią od wyjątkowo mocnego akcentu. Stylistka została zaproszona na sesję zdjęciową do Azji. Materiał zdjęciowy powstał podczas dwóch przystanków – w Hong Kongu i na Filipinach. Gwiazda połączyła wyjazd z wakacjami. Na plażach wyspy Boracay (Filipiny) cieszyła się towarzystwem swoich przyjaciół.

W ramach współpracy Zofia Ślotała będzie tworzyła propozycje stylizacji z produktów dostępnych na Zlotewyprzedaze.pl. W tym celu powstanie specjalny, cykliczny newsletter wysyłany do zarejestrowanych użytkowników serwisu oraz zakładka na fanpage’u klubu. Zofia będzie miała też swoje gościnne wpisy na blogu Zlotewyprzedaze.pl, który ruszy z początkiem czerwca. 

>>> ZOBACZ RÓWNIEŻ!