Zapach, jak mówi o nim sam projektant, "ukazuje aurę, która towarzyszy kobietom". Wśród nut zapachowych, jakie zamknięto w oryginalnym flakonie znalazły się: woń fiołka, frezji, angeliki, paczuli i słodki aromat bobu tonka.
Flakon nawiązuje do idei perfum, toteż jest nie tylko opakowaniem, ale również kalejdoskopem. Jest on trochę bardziej luksusową i oryginalną wersją zabawki, w której dzięki wielokrotnym odbiciom obrazów różnokolorowych szkiełek, można obserwować różnobarwne, symetryczne figury, zmieniające się przy obracaniu kalejdoskopu. Chyba każde dziecko z zaciekawieniem obserwowało te hipnotyzujące kompozycje.
Na czele kampanii reklamowej najnowszych perfum Lagerfelda stanie włoska modelka Bianca Balti. Włoszka należy do grona ulubionych modelek dyktatora mody, wzięła udział w kilku pokazach mody Chanel. Jej wizerunek znalazł się również na kartach prestiżowego kalendarza Pirelli, do którego zdjęcia robił Lagerfeld.