Następna gwiazda zajmie się projektowaniem odzieży, bo nic tak dobrze nie sprzeda ciuchów jak znane nazwisko. Emma Watson za ikonę stylu raczej nie uchodzi, jednak jest popularna. To wystarczy żeby zainteresował się nią UNICEF, który potrzebował sympatycznej twarzy aby zebrać pieniądze na cele charytatywne.

Reklama

EMMA ZACZYNA BYĆ TRENDY

Niedawno Burberry powierzyło jej swój sukces reklamowy, wystąpiła jako twarz jesiennej kolekcji i spodobała się w tej roli profesjonalistom. Wygląda stylowo, dojrzale i w ten sposób inspiruje nastolatki do wydawania pieniędzy na ciuchy, które reklamuje.

Ten sukces postanowiła wykorzystać inna "firma". Organizacja charytatywna UNICEF zaprosiła Emmę do zaprojektowania kolekcji ciuchów dla młodych kobiet. Dochód z ich sprzedaży oraz gaża Emmy w całości pójdą na cele statutowe organizacji.

Reklama

Choć Emma jest ładna, młoda i nawet nieźle gra, raczej nie ma zdolności do szycia. Dlatego stworzyć pomysł i rysunki podobno pomoże jej sam Karl Lagerfeld.

W takim towarzystwie na pewno powstanie linia co najmniej godna uwagi.

___________________________________________

Reklama

NIE PRZEGAP:

>>> Zwariowane kapelusznice na zielonej trawie
>>> Bruni pokonała królową Elżbietę
>>> Skuter, szpilki, kapelusz, torebka i do przodu!