Reklama

Reklama

Reklama
Warszawa

Reklama

Reklama

"Żeby się do łbów nie wkradło i nie wydało plonu w postaci ustaw". Oburzenie treściami z Poradnika uczuciowo-seksualnego dla nastolatków sięga zenitu

3 października 2018, 21:45
Uczniowie warszawskiej podstawówki zapoznawali się z treściami kontrowersyjnego poradnika podczas warsztatów prowadzonych przez ekspertów z Instytutu Profilaktyki Zintegrowanej. Z informacji przedstawianych dyrekcji szkoły wynikało, że na zajęciach poruszane będą tematy dotyczące specyfiki okresu dojrzewania oraz relacji z rówieśnikami i uzależnień. W praktyce okazało się jednak coś innego...
Uczniowie warszawskiej podstawówki zapoznawali się z treściami kontrowersyjnego poradnika podczas warsztatów prowadzonych przez ekspertów z Instytutu Profilaktyki Zintegrowanej. Z informacji przedstawianych dyrekcji szkoły wynikało, że na zajęciach poruszane będą tematy dotyczące specyfiki okresu dojrzewania oraz relacji z rówieśnikami i uzależnień. W praktyce okazało się jednak coś innego... / Twitter
Dokładnie od przedwczoraj dziesiątki internautów dzielą się krytycznymi głosami na temat zawartości książki, którą rozdawano 8-klasistom w jednej z warszawskich szkół. Publikacja, która trafiła do rąk młodzieży na warsztatach "Archipelag skarbów", zawiera m.in. bardzo oryginalne porady dla dziewczynek, które padną ofiarą molestowania seksualnego. Sprawa stałą się głośna dzięki Dorocie Łobodzie z Ruchu Rodzice przeciwko Reformie Edukacji i członkini Kongresu Kobiet, która opublikowała na swoim profilu na Twitterze skan książki i poinformowała, że rodzice oraz szkoły "są brane z zaskoczenia" przez organizatorów warsztatów...

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama