Udające prywatne fotki zapalonego pedofila-kolekcjonera zdjęcia ukazują modelkę wyglądająca na mniej niż 16 lat w różnych odsłonach. Na jednych patrzy niewinnie, a bluza odsłania niewiele. Na innych zamek błyskawiczny jest kompletnie rozsunięty ukazując nagą klatkę piersiową dziewczęcia z rozchylonymi wargami.
REKLAMA, KTÓRA OBURZA
Te zdjęcia promujące markę odzieżową American Apparel znalazły się w bezpłatnym magazynie „Vice”, który kolportowany jest w pubach, nocnych klubach i sklepach m.in. w
Wielkiej Brytanii. Advertising Standards Authority, czyli brytyjski odpowiednik polskiej Rady Etyki Reklamy, krytykuje reklamę za stylistykę udającą prywatne zdjęcia i pokazanie w kontekście
seksualnym modelki, która wygląda na mniej niż 16 lat. „Przekaz jest nieodpowiedni i mógłby ranić uczucia niektórych odbiorców” – stwierdza ASA w swoim
komunikacie.
Przedstawiciele firmy bronią się, że modelka ma 23 lata, a koncern z zasady zatrudnia do swoich reklam.... pracownice bądź klientki. Podobno każda może
wysłać stosowne zdjęcia na firmowy adres... To nie pierwsza skandalizująca akcja promocyjna marki. American Apparel ma na swoim koncie reklamę, na której dziewczyna wyglądająca na
niepełnoletnią (oczywiście ubrana w rzeczy z metką marki) stoi w wyzywających pozach kojarzących się z produkcjami z branży pornograficznej.
___________________________________________
NIE PRZEGAP:
>>> Są brzydkie, nie golą nóg i jedzą
mężczyzn
>>> Ona wyzwoliła czy spętała kobiety?
>>> Faceci to symulanci
>>> Oni spali z nastolatkami
>>> To jeszcze miłość czy już pedofilia?
Aby go zobaczyć przejdź do strony z najnowszymi komentarzami.