Udające prywatne fotki zapalonego pedofila-kolekcjonera zdjęcia ukazują modelkę wyglądająca na mniej niż 16 lat w różnych odsłonach. Na jednych patrzy niewinnie, a bluza odsłania niewiele. Na innych zamek błyskawiczny jest kompletnie rozsunięty ukazując nagą klatkę piersiową dziewczęcia z rozchylonymi wargami.

Reklama

REKLAMA, KTÓRA OBURZA

Te zdjęcia promujące markę odzieżową American Apparel znalazły się w bezpłatnym magazynie „Vice”, który kolportowany jest w pubach, nocnych klubach i sklepach m.in. w Wielkiej Brytanii. Advertising Standards Authority, czyli brytyjski odpowiednik polskiej Rady Etyki Reklamy, krytykuje reklamę za stylistykę udającą prywatne zdjęcia i pokazanie w kontekście seksualnym modelki, która wygląda na mniej niż 16 lat. „Przekaz jest nieodpowiedni i mógłby ranić uczucia niektórych odbiorców” – stwierdza ASA w swoim komunikacie.

Przedstawiciele firmy bronią się, że modelka ma 23 lata, a koncern z zasady zatrudnia do swoich reklam.... pracownice bądź klientki. Podobno każda może wysłać stosowne zdjęcia na firmowy adres... To nie pierwsza skandalizująca akcja promocyjna marki. American Apparel ma na swoim koncie reklamę, na której dziewczyna wyglądająca na niepełnoletnią (oczywiście ubrana w rzeczy z metką marki) stoi w wyzywających pozach kojarzących się z produkcjami z branży pornograficznej.

___________________________________________

NIE PRZEGAP:

>>> Są brzydkie, nie golą nóg i jedzą mężczyzn
>>> Ona wyzwoliła czy spętała kobiety?
>>> Faceci to symulanci

>>> Oni spali z nastolatkami
>>> To jeszcze miłość czy już pedofilia?