Inne

W tworzeniu kolekcji, która ma pomóc rozpowszechnić wiedzę na temat HIV i AIDS, obok Rihanny udział wzięli znani projektanci z organizacji Designers Against AIDS i muzycy.

Kolekcja H&M sygnowana przez artystów składa się z T-shirtów, koszulek i bluz z kapturem, na których znajduje się nadruk z przesłaniem dotyczącym AIDS. Największy i najbardziej krzykliwy zaproponowała brytyjska projektantka Katharine Hamnett - "USE A CONDOM!" ("Używaj prezerwatyw"), a designer Henrik Vibskov napisał - "Be aware - it is still happening" ("Bądź czujny - to nadal się zdarza).

Inne
Reklama
Inne
Reklama
Inne

Katharine Hamnett, Nina Persson, Rihanna

Timbaland, Ziggy Marley

"Kampania Fashion Against AIDS to wspaniały sposób, aby zachęcić moich fanów, by przyłączyli się do walki przeciwko HIV/AIDS." - przekonywała Rihanna. Gwiazdy ostrzegają bowiem, że śmiertelnym wirusem zarażonych jest 12 milionów nastolatków, w wieku 15-24 lat.

Artyści biorą udział w kampanii nieodpłatnie, a 25 proc. wpływów ze sprzedaży kolekcji będzie przeznaczona na wsparcie projektów zapobiegających HIV/AIDS na całym świecie.

Ceny wahają się od 39,90 PLN do 119 PLN.

Wszystkie ubrania "Fashion Against AIIDS" uszyte są z bawełny ekologicznej. Kosztują od 39 do 119 zł. W H&M można rozpoznać je nie tylko po specjalnych nadrukach, ale także metkach z napisem - "This might be the most important piece of clothing you've ever had your hands on" ("To może być najważniejsze z ubrań, jakie kiedykolwiek miałeś w rękach").