W trzyletnim "mlecznym" projekcie, oprócz Felicjańskiej będą uczestniczyć m.in. lekarze i dietetycy, którzy mają zachęcić dzieci, w wieku 7-13 lat do picia mleka. Z badań wynika bowiem, że mleko jest cennym źródłem wapnia - potrzebnego do prawidłowego rozwoju kości. Lekarze przestrzegają, że jeśli w dzieciństwie nie będziemy spożywać bogatych w wapń produktów mlecznych, w dorosłym życiu możemy zachorować na osteoporozę.
Ale samo zapewnienie, że mleko jest zdrowe nie wystarczy, dlatego w Polskę wyruszy "Konwój mleczny", który dowiezie krowi specjał do 450 szkół w 108 miastach Polski. Ponadto dzieci i ich opiekunowie będą mogli uczestniczyć w "Trucku mlecznym" - weekendowych imprezach edukacyjnych, podczas których będzie można spróbować mlecznych przysmaków, skorzystać z porad lekarza i dietetyka i wziąć udział w konkursach. Do picia mleka będą również namawiały ulotki rozdawane w sklepach, reklama telewizyjna i prasowa.
Ale to nie pierwsza kampania społeczna, która miała przekonać młodzież do picia mleka. Wcześniej w kampanii "Pij mleko! Będziesz wielki" takiego zadania podjęli się Kayah, Bogusław Linda, Jagna Marczułajtis i Krzysztof Hołowczyc. Białym wąsem chwalił się również bohater kreskówki - Shrek.
Nowa, polska "mleczna" twarz - Ilona Felicjańska, która na co dzień zajmuje się m.in. prowadzeniem fundacji "Niezapominajka" ma również swoją odpowiedniczkę za oceanem. Na zapuszczenie białego wąsa zdecydowała się także piosenkarka Rihanna.