Według badań TSN OBOP 46 proc. Polaków na pytanie: "Jaki sport uprawiasz?" odpowiada: "Jazdę na rowerze". Do Polski na dobre dotarła rowerowa moda, która już od dawna zmienia styl życia mieszkańców Paryża, Amsterdamu, czy Oslo.
"W dzisiejszym świecie rower nie jest już tylko środkiem komunikacji, który kiedyś kojarzył się z brakiem możliwości kupienia samochodu. To coraz powszechniejszy element życia społecznego, dzięki któremu nie tylko utrzymujemy dobrą kondycję fizyczną, ale pielęgnujemy nasze życie rodzinne i przyjaźnie" - mówi Maciej Lepieszkiewicz, Prezes Zarządu Giant Polska.
Rowerowy trend widoczny jest szczególnie wśród młodych dziewczyn. To właśnie z myślą o kobietach, które poprzez jazdę na rowerze pragną wyrażać siebie i swój ekologiczny styl życia powstał segment Liv / giant. Tu panie będą mogły wybrać dla siebie specjalnie zaprojektowane rowery, akcesoria i inspiracje jak żyć zdrowiej i w pełni korzystać z uroków rowerowej jazdy.
"Rower jest sposobem wyrażania siebie, motorem integracji życia społecznego. Przestajemy nosić na wyprawy rowerowe odzież sportową. Chcemy wyglądać modnie, stylowo i móc zabierać z sobą rower na lunch, kolację i kiedy wybieramy się do kina" - dodaje Zbigniew Rodziewicz, Dyrektor Generalny Giant Polska.
A skoro kobiety tak bardzo cenią sobie styl i poszukują różnych pomysłów i inspiracji spółka Giant Polska nawiązała współpracę z marką odzieżową Sisley, której stylizacje i ubrania wykorzystywane będą do działań promocyjnych rowerowej firmy.
"Dzięki współpracy ze stylistami Sisley będziemy przekonywać Polaków do tego, że na rowerze mogą być sobą. Będziemy inspirować, zachęcać do poszukiwań modowych i pokazywać je w połączeniu z modnymi i komfortowymi rowerami Giant" - podsumowuje Maciej Lepieszkiewicz.