Reklama

Reklama

Reklama
Warszawa

Reklama

Reklama

Jak ustalić swój typ urody i podkreślać go kolorami? Pomogą pory roku

3 marca 2015, 08:18
Analiza kolorystyczna to indywidualne i harmonijne dopasowanie barw, odcieni, intensywności i kolorów do typu urody. Dobrze dobrane kolory wydobędą i podkreślą u kobiety jej naturalne piękno, te źle dobrane często potrafią zepsuć nawet najciekawszą stylizację. Wiele pań intuicyjnie wie, w jakich kolorach najlepiej wygląda, nie zastanawiając się, jaki typ urody reprezentuje. Często jednak przydaje się podpowiedź w postaci analizy kolorystycznej, podczas której, na bazie odcienia oczu, włosów i cery, określa się typ urody i barwy do niego odpowiednie. Powszechnie stosuje się 4 podstawowe typy: wiosna, lato, jesień, zima, którym towarzyszą podtypy: czyste – zgaszone, jasne – ciemne, ciepłe - chłodne.
Analiza kolorystyczna to indywidualne i harmonijne dopasowanie barw, odcieni, intensywności i kolorów do typu urody. Dobrze dobrane kolory wydobędą i podkreślą u kobiety jej naturalne piękno, te źle dobrane często potrafią zepsuć nawet najciekawszą stylizację. Wiele pań intuicyjnie wie, w jakich kolorach najlepiej wygląda, nie zastanawiając się, jaki typ urody reprezentuje. Często jednak przydaje się podpowiedź w postaci analizy kolorystycznej, podczas której, na bazie odcienia oczu, włosów i cery, określa się typ urody i barwy do niego odpowiednie. Powszechnie stosuje się 4 podstawowe typy: wiosna, lato, jesień, zima, którym towarzyszą podtypy: czyste – zgaszone, jasne – ciemne, ciepłe - chłodne. / Media
Każdej kobiecie można przypisać pewien kolorystyczny typ urody, analizując odcień jej cery, kolor włosów i oczu. Ustalony typ urody posiada indywidualny zestaw kolorów i ich intensywności, który wydobywa i podkreśla naturalne piękno oczu i cery.

Powiązane

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama