Warszawa
Reklama

Jesienna moda, w której każda kobieta czuje się dobrze. Pełna otwartości kampania znanej marki

7 września 2022, 07:15
Kampania wizerunkowa marki Cellbes jesień/zima 2022
Kampania wizerunkowa marki Cellbes jesień/zima 2022 / Materiały prasowe
Małe przyjemności oraz czerpanie radości z życia – o tym jest najnowsza kampania marki Cellbes na sezon jesień/zima 2022. Tłem do zdjęć jest domek na prowincji i otaczający go zadbany ogród z lasem. Sielski klimat odzwierciedla kolekcja pełna kwiatowych printów, wygodnych fasonów i funkcjonalnych projektów. Na zdjęciach uwieczniono momenty z ucieczki na zieloną prowincję - przyjemna proza życia, której chce się być częścią, aby odetchnąć od gonitwy w miejskiej dżungli. Modelki reprezentują 3 pokolenia oraz różne typy urody, co podkreśla filozofię firmy: „Moda, w której każda Kobieta czuje się dobrze”.

Powiązane

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama