Wrześniowy numer amerykańskiej edycji magazynu "Vogue" przejdzie do historii jako najobszerniejszy z dotychczasowych. Znana z obsesyjnej dbałości o szczegóły redaktor naczelna, Anna Wintour, przygotowała prawdziwą ucztę dla oka - od okładki ze zdjęciem Lady Gagi, przez wywiad z córką byłego prezydenta USA Billa Clintona, Chelsea, aż po 916 stron z najnowszymi trendami na nadchodzącą jesień. Oczywiście w urodzinowym wydaniu nie zabraknie też materiałów wspomnieniowych - wywiady z modelkami, projektantami i wydawcami pisma stanowią trzon wrześniowego numeru "Vogue'a".
Skromne początki magazynu "Vogue" datowane są na rok 1892, gdy pismo wydawano jako niewielki tygodnik. Po sprzedaży tytułu wydawnictwu Conde Nast Publications w 1910 r., "Vogue" rozpoczął ekspansję na rynki europejskie. W latach 60. ubiegłego wieku, pod okiem legendarnej znawczyni mody, Diany Vreeland, pismo zaczęło docierać do młodszych czytelniczek, głównie za sprawą okładek, na których pojawiały się zdjęcia takich ówczesnych piękności jak: Twiggy, Veruschka czy Lauren Hutton. Dopiero w roku 1973 tytuł zmienił się w miesięcznik, którym pozostaje do dziś.
Magazyn "Vogue" powszechnie uważany jest za najbardziej wpływowy magazyn modowy na świecie. Jego wagę podkreślają znawcy branży, celebryci oraz filmowcy. Pismo "zagrało" w takich produkcjach, jak "Seks w wielkim mieście", wzorowano na nim także książkę i film "Diabeł ubiera się u Prady". W 2007 r. nakręcono film dokumentalny "The September Issue", ukazujący kulisy pracy nad wrześniowym numerem.
Lokalne edycje "Vogue'a" wydawane są w 8 krajach świata. Na przyszły rok planowane jest uruchomienie tytułu w Tajlandii i Ukrainie. Conde Nast wydaje również skierowany do mężczyzn "Men's Vogue" oraz nastawiony na nastoletniego czytelnika "Teen Vogue".