W swoim pierwszym filmie Kate Moss i znany fotograf wcieli się w role włamywaczy, którzy okradają sklep Mango w Paryżu i uciekają vanem. Modelka zamienia ucieczkę w pokaz mody - od razu mierząc swoje odzieżowe zdobycze. Spot cieszył się dużą popularności w sieci.

Reklama

Nowy film duetu Moss-Richardson prezentuje kolekcję wiosna-lato 2012 i nosi tytuł "Spy Game" ("Gra szpiegów" - nawiązanie do filmu z Robertem Redfordem i Bradem Pittem)). Tym razem Terry Richardson jest jedynie ukrytym podglądaczem, którzy obserwuje przebierającą się w ubrania z nowej kolekcji Mango, Kate Moss.

Mango obok Zary to jedna z najpopularniejszych marek hiszpańskich. Założona w 1984 roku firma posiada ponad 2369 sklepów w 105 krajach, w tym także w Polsce. Do tej pory markę reklamowały już m.in. Scarlett Johansson i Penelope Cruz.