Koncern przekonuje, że w ramach dni otwartych można spotkać ludzi, dla których rzemiosło to pasja, przekazywana od wielu pokoleń - w warsztatach, gdzie produkowane są wyroby skórzane Louis Vuitton, pracownicy mają co najmniej 20 lat doświadczenia. Miłośników skórzanych arcydzieł na pewno zainteresuje zakład szewski Bertulli w Paryżu, który szył buty dla Andy'ego Warhola czy księcia Windsoru.

Reklama

Najwięcej atrakcji grupa LVMH przygotowała we Francji, gdzie chętni będą mieli możliwość odwiedzenia mało znanych pereł architektury. Niedaleko Paryża, w Reims, dla zainteresowanych otwierają się słynne piwnice Champagne Ruinart z XII i XIII wieku. W Szampanii weekend będzie związany z produkcją tamtejszych legendarnych win; w programie znalazło się zwiedzanie dawnych arystokratycznych rezydencji i piwnic, a także degustacje i pokazy gotowania.

Dni otwarte to także okazja, aby cofnąć się w czasie. Odwiedzając w Paryżu siedzibę znanej francuskiej marki kosmetycznej Givenchy, odkryć można nie tylko zapierającą dech w piersiach dekorację, wejście pokryte złotą mozaiką, ale także kosmetyki nigdy wcześniej nieeksponowane, jak np. puder wybielający z 1930 roku.

Wystawom towarzyszą konferencje z udziałem fachowców, pokazy, wycieczki z przewodnikiem.