Z plakatów, do przechodniów, uśmiechają się młodziutkie dziewczynki ubrane w odważne sukienki, które odsłaniają dorodne piersi. W ten sposób organizator kampanii, Family Violence Partnership, organizacja społeczna, która zajmuje się przemocą na tle seksualnym, przestrzega, by nie uprawiać seksu z nastolatką, nawet jeśli wygląda dojrzale. Dzięki tej inicjatywie mężczyźni mają zrozumieć, że traktowanie dziewczynek jak obiektów seksualnych może być przestępstwem. Bo jak przypomina plakat, sypianie z nieletnią podlega pod paragraf i jest traktowane jak gwałt.

Amerykańska kampania "Doesn't Have the Brain" ma jednak tyle samo zwolenników, co przeciwników. Ci drudzy zarzucają jej, że zanim odbiorca zainteresuje się zamieszczonym na plakacie napisem, skupi się na wyzywającym zdjęciu. Wtedy jego przekaz może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego i zachęcać do seksu z nieletnimi.