Reklama
Reklama
Reklama

5 bagatelizowanych rzeczy, które utrudniają odchudzanie

Kobieta na wadze
Kobieta na wadze / Shutterstock
Dlaczego nie mogę schudnąć? To pytanie zadaje sobie wiele kobiet, które starają się przestrzegać diety, ćwiczyć, zmienić nawyki, które ich zdaniem są zgubne dla figury. Bardzo możliwe, że odpowiedź na nie jest zupełnie gdzie indziej, niż jej poszukują. Dosłownie "na wyciągnięcie ręki"!

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy:
zdrowie kobiety odchudzanie dieta uroda uroda kobiety zdrowie
Reklama

Komentarze (7)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • adele
    2015-07-02 11:38
    wygląd to jest bardzo istotna rzecz dla mnie dlateego tak długo męczyłam się z moim wyglądem. żadna dieta nie była na tyle skuteczna aby mnie motywowała do działania, do dalszej kuracji. Inaczej było ze slimcea. Jak dołączyłam slimcea to waga zaczeła znacznie spadać. Hamowanie łaknienia zrobiło swoje. Schudłam 13kg gdzie wcześniej miałam problem schudnąć 3kg.
    0
    zgłoś
  • xd
    2015-05-21 12:38
    w 2 miesiace shuclam 14 kilo dieta mniej zrec wiecej ruchu aczkolwiek nie polecam takiego szybkiego chudniecia
    0
    zgłoś
  • Kuba
    2015-05-19 12:02
    Trzeba zmienić nawyki żywieniowe i zacząć uczyć się tego co jemy. Można korzystać z dzienniczków diety.
    0
    zgłoś
  • laska
    2015-05-18 12:37
    MNIEJ ZRYC - dobra rada!!
    0
    zgłoś
  • Lekarz rodzinny
    2015-05-17 22:35
    ADSAS-ie. Co dzień ruszam się dwie godziny i mniej jem . Możesz nie wierzyć ale to się da zrobić jeśli przy wzroście 190 cm ważyło się 140 kg. Nie wiem czy wiesz ale tłuszcz to magazyn energii i po to go mamy żeby go spalić. A tak a propos Doświadczenia obozów hitlerowskich i sowieckich wykazały czarno na białym ,że można spalić jeszcze więcej w 6 tygodni.
    0
    zgłoś
  • adsas
    2015-05-17 22:08
    2) Nie jeść kolacji

    Tak, niech ludzie słuchają się takich drogocennych rad a z pewnością daleko zajdą. Tak samo redakcja - serio, ludzie, to, że raz w tygodniu zjecie kiełbasę z grilla a co więcej popijecie słodzonym napojem - nic się nie stanie, o ile trzymacie ujemny bilans kaloryczny i prowadzicie aktywny tryb życia. Tam gdzie pojawia się skrajna przesada tam najłatwiej powrócić do starych, złych nawywków. Powoli i stopniowo, nic na siłę. A 16 kg w 6 tygodni możecie włożyć między bajki, chyba, że ktoś wraz z tłuszczem stracił mięśnie i wygląda jak chodząca śmierć.
    0
    zgłoś
  • Lekarz rodzinny
    2015-05-17 18:39
    1) Trzeba mniej żreć a więcej się ruszać
    2) Nie jeść kolacji
    3) Bilans energetyczny musi być ujemny
    4) Program trzeba rozpisać na miesiące a nawet lata
    5) Silna wola
    6) Pamiętać ,że pierwsze 3 dni to pozbycie się nadmiaru stolca i wody ( dlatego na początku tracimy najwięcej wagi ).
    7) Wszystkie diety cud i suplementy diet to kłamstwo jeśli nie stosujesz się do powyższych uwag
    8) u kobiet przed owulacją organizm gromadzi nawet kilka litrów wody - stąd wrażenie niepowodzenia
    9 ) ja straciłem 16 kg w 6 tygodni
    0
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama