Eva Herzigova, Claudia Schiffer i Naomi Campbell są dla Domenico Dolce i Stefano Gabbana uosobieniem dojrzałej i świadomej kobiecości. "Są ikonami - mówią projektanci – nie tylko dla młodych kobiet, ale i dla starszych. Czasem są lepiej znane niż aktorki, a ludzie mają potrzebę oglądania ludzi, których znają".

To dlatego one zostały wybrane do promowania nowej serii pięciu zapachów, która właśnie wchodzi do światowych perfumerii.

Projektanci w końcu przyznali, że perfumy które są dla wszystkich, są w gruncie rzeczy dla nikogo. Dlatego powstała seria pięciu zapachów - The D&G Fragrance Anthology - zainspirowanych kartami Tarota, z których każda określa inną osobowość.

Na zdjęciach autorstwa Mario Testino i w promocji dwóch zapachów męskich top modelkom towarzyszą piękni i młodzi modele.

POWĄCHAJ...

Pierwszy z nich, Le Bateleur 1, będący kompozycją nut wodnych, cedru i wetiwerii, będzie reklamowany przez Tysona Ballou. Kolejny, L`Imperatrice 3, to mieszanka aromatów melona, kiwi i piżma; twarzą perfum jest Naomi Campbell. Zapach L’Amoureaux 6 to mieszanina nut przypraw, bergamoty, różowego pieprzu, irysa i piżma; reklamuje go Noah Mills. Następny w kolekcji, La Roue de la Fortune 10, to mieszanka woni tuberozy, gardenii, jaśminu i paczuli, zaś twarzami zapachu są Eva Herzigova i Fernando Fernandes. Perfumy La Lune 18 to połączone ze sobą aromaty lilii, tuberozy, drzewa sandałowego, irysa i piżma, a kompozycję sygnuje Claudia Schiffer. Dwie kolejne wody toaletowe dołączą do linii w przyszłym roku.

________________________________________

NIE PRZEGAP:

>>> Nie wychodź bez bransoletek!
>>> Kawałek ciała kuszący jak diabli
>>> Białe kozaczki, stringi i inne obciachy