Warszawa
Reklama

W harmonii z Naturą - ciekawa kolekcja i kampania polskiej marki

12 kwietnia 2022, 08:51
The Essence - kolekcja marki Moye na nowy tegoroczną wiosnę i lato - w atrakcyjny sposób łączy akcenty męskiego krawiectwa ze zmysłowymi kobiecymi sylwetkami. Proste w formie, oversize'owe nowości w połączeniu z klasycznymi ciętymi ze skosu modelami otulającymi ciało tworzą harmonijną całość. Nowa kolorystyka wprowadzona do kolekcji jest odbiciem przyrody Kojący odcień Indigo nawiązuje do wodnych głębin, Sunbeam to świetlisty jak promień słońca beż, a wielowymiarowy Stone łączy chłód z ciepłem, niczym rozgrzane skały. Kampania towarzysząca kolekcji, autorstwa Borysa Synaka, powstała z dala od miejskiego zgiełku. Malowniczo obrazuje więzi łączące The Essence ze światem natury, z której czerpie bezpośrednią inspiracje. W roli główne: Monika Karwowska.
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama