- Jestem naprawdę podekscytowana, że będę twarzą kampanii H&M właśnie tego lata, kiedy wychodzi mój nowy album. Współpraca przy projektowaniu kolekcji, a później zdjęcia na przepięknych plażach na Bahamach były dla mnie fantastycznym przeżyciem. Świetnie się przy tym bawiłam. Kocham modę za jej wyrazisty charakter i energię, i nie mogę się doczekać, by dzięki H&M podzielić się tym z moimi fanami na całym świecie - powiedziała Beyoncé.
Beyoncé dołączyła do zespołu projektantów H&M przy pracy nad kolekcją ubrań i dodatków idealnych na upalne letnie dni. 25% dochodu ze sprzedaży wybranych modeli z kolekcji (między innymi supermodnego batikowego bikini) przeznaczone zostanie na wsparcie projektu H&M for Water. W ramach trwającej od 2002 roku wspólnej inicjatywy H&M i organizacji WaterAid udało się nam już zebrać 2 650 000 funtów brytyjskich.
Zdjęcia do kampanii zrealizowane zostały w Nassau na Bahamach przez duet fotografów: Inez van Lamsweerde i Vinoodha Matadina, a spot, utrzymany w konwencji teledysku, wyreżyserował Jonas Åkerlund. W pełnej wersji będzie można obejrzeć go online, a skrócone edycje trafią do stacji telewizyjnych na całym świecie.
>>> ZOBACZ RÓWNIEŻ!