Sezon wiosna/lato 2012 to nie tylko pastele i kolory fluo. To przede wszystkim zwrócenie uwagi wszystkich zakochanych w modzie na istotę ochrony środowiska naturalnego. Kiedy wszystko za oknem się zieleni, także Ty idź tym tropem, pokazując jednocześnie, że ekologia nie jest Ci obca.

Reklama
"Graj w zielone" to najmodniejsze hasło tego sezonu / Materiały Prasowe

Hasło "GO GREEN" to już nie tylko zdrowa żywność i wspieranie różnego rodzaju organizacji, to przede wszystkim wiosenne odcienie trawy, sałaty czy świeżych ziół na T-shirtach, sukienkach, wszelkich dodatkach i biżuterii. Zieleń zestawiona z kolorami ziemi i naturalnymi, niebarwionymi tkaninami, pokaże nie tylko, że masz wyczucie stylu, ale przede wszystkim, że zrównoważony rozwój i ekologia to dla Ciebie nie tylko puste słowa.

"Graj w zielone" to najmodniejsze hasło tego sezonu / Materiały Prasowe

Coraz więcej marek stawia na świadomość ekologiczną, mobilizując swoich klientów do aktywnej postawy wobec degradacji środowiska naturalnego. Dając dobry przykład, zachęcają do oszczędzania zasobów naturalnych i recyklingu zużytej czy też nienoszonej już odzieży. Linia dżinsów Water < Less™ z kolekcji marki Levi’s®, do produkcji których wykorzystano nawet do 96% mniej wody niż przy tradycyjnej technologii, czy też akcja marki Calzedonia, która premiuje zniżką na zakupy każdy strój kąpielowy oddany do recyklingu, to tylko jedne z licznych działań, które branża odzieżowa podejmuje, by chronić środowisko naturalne.

"Graj w zielone" to najmodniejsze hasło tego sezonu / Materiały Prasowe

Jeśli chcesz pokazać, że i Tobie zależy by żyć w harmonii z naturą, śledź na bieżąco ekologiczne akcje znanych marek i wyraź to na co dzień „grając w zielone” swoim ubiorem!