Nowość w Markafoni - marka Lobster - wolna od ograniczeń, zrywa z krzykliwością mody sezonowej i dąży w myśl hasła „Moda wolna od mody” do funkcjonalnego minimalizmu.

Lobster tworzą Maja Palma oraz Ewa Jagielska-Żak, które do współpracy zaprosiły znanego artystę-plastyka, Andrzeja Pągowskiego.

Reklama

Maja Palma była dyrektorem kreatywnym marki Simple. Zdobyła wszystkie możliwe wyróżnienia polskiej branży modowej, a w 2010 roku otrzymała nagrodę od miesięcznika "Twój Styl" - Mistrzyni Stylu XX wieku za "ubieranie Polek od stóp do głów nowocześnie i z fantazją".

Media

Ewa Jagielska-Żak była założycielką i projektantką marki Leo Lazzi, która największe sukcesy odnosiła w latach 90-tych. Swą popularność zyskała m.in. dzięki organizowanym z dużym rozmachem pokazom i sesjom fotograficznym z udziałem największych gwiazd (m.in. Naomi Campbell, Ewa Witkowska, Magdalena Mielcarz).

Reklama

"Markafoni chętnie promuje nowe marki, a także młodych i kreatywnych stylistów. Dowodem na to jest premiera Lobster, która jest również debiutem produktów sygnowanych tą nazwą w Internecie. Duet, który tworzą panie Maja Palma oraz Ewa Jagielska-Żak już na początku działalności zapowiadał się bardzo ciekawie, a wykreowane przez nie projekty potwierdziły tylko drzemiący w nich potencjał. Podobnie, jak Markafoni, również Lobster stawia na krótkie, limitowane serie, które mają zapewnić odbiorcom niepowtarzalność i podkreślić ich indywidualny styl" - powiedział Szymon Bujalski Dyrektor Zarządzający Markafoni Polska.