Pod adresem http://www.youtube.com/markafoni dostępny jest specjalnie przygotowany serwis, który ma stanowić swoistą wizytówkę jednego z największych klubów zakupowych w Polsce.

Reklama

Znajdą się w nim relacje z wydarzeń związanych z modą, skróty z pokazów najnowszych kolekcji, wypowiedzi znanych stylistów, wywiady ze znanymi celebrytami, a także sondy oraz zapowiedzi nowych linii produktów największych producentów i projektantów.

"YouTube traktujemy jako doskonałe medium, które pozwoli nam dotrzeć do jeszcze większego grona odbiorców. Właśnie tu możemy przedstawić naszą ofertę w sposób niezwykle atrakcyjny, a na pewno bardziej nieszablonowy niż w standardowym serwisie. Będziemy starać się zwrócić uwagę na najnowsze trendy, przedstawimy wywiady ze znanymi ludźmi i zaprezentujemy najciekawsze promocje z naszej oferty. Poprzez ten serwis chcemy jednocześnie bardziej uczestniczyć w kreowaniu stylu Polaków, wskazywać im kierunek, łamać stereotypy i namawiać do bycia sobą, co nie jest łatwe we współczesnym świecie. Ma to być miejsce, które chętnie będą odwiedzali modowi pasjonaci, ale również rodziny, szukające natchnienia i zakupowych okazji w cenach niższych nawet o 70%" - powiedział Szymon Bujalski dyrektor zarządzający Markafoni Polska.