Gwiazdą kampanii jest przepiękna Irina Shayk, która od 4 lat pełni rolę międzynarodowej ambasadorki marki. Reklama wystartowała w poniedziałek 26 września 2011 roku w największych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN.

Reklama

Ognisty temperament, zmysłowa nuta romantyzmu, a do tego szczypta klasyki, czy nie takie skojarzenia przychodzą na myśl na hasło „BE ITALIAN”?

Bogate, silne akcenty, przeplatane ze smakiem wyrafinowaną delikatnością. Całą paletę skojarzeń związanych z włoskim klimatem przedstawia w swojej najnowszej jesienno – zimowej kolekcji marka Intimissimi. Na rynku uznany lider w dziedzinie bieliźniarskiej, z roku na rok staje się coraz bliższa nam – kobietom. Bada nasze potrzeby, obserwuje tendencje, reaguje na zmiany w trendach u największych projektantów, by w rezultacie każdego sezonu obdarować nas kolejną dawką włoskiego wysmakowanego stylu.

W kolekcji Intimissimi znajdziemy elegancję, która delikatnie, lecz stanowczo prowokuje do zabawy w uwodzicielską famme fatale. Unikatowy styl w połączeniu z klasycznymi krojami i w tym sezonie wyjątkowymi akcesoriami jak maska na oczy czy prowokacyjne gorsety w komplecie z pasami do pończoch, sprawiają że po raz kolejny kolekcja jest jedyna w swoim rodzaju z jednej strony i włoska jak zawsze z drugiej.

„BE ITALIAN” – manifestuj swój styl!