Kampania na jesień/zimę jest jednak nie tylko przykładem lojalności między domem mody i jego modelką, ale także potwierdzeniem trendu, że w modzie są supermodelki lat 90. Christy Turlington chodziła po wybiegu w tej samej lidze, co Linda Evangelista czy Naomi Campbell i co ciekawe - podobnie jak one, ma obecnie pełne ręce pracy przy kampaniach reklamowych.
Dlaczego? Niektórzy analitycy świata mody uważają, że powrót supermodelek wynika z kryzysu finansowego. Kobiety na całym świecie czuły się niepewnie i potrzebowały czegoś, co im się dobrze kojarzy, co znają i co je inspiruje do działania. Znane z wybiegów i kampanii reklamowych superszczupłe nastolatki takiego pocieszenia nie przynosiły. Co innego supermodelki.
Oprócz kampanii dla Louis Vuitton, Christy Turlington występuje także w reklamie marki kosmetycznej Maybelline. Obecnie Turlington rozwija własną markę kosmetyków Sundari, która czerpie z alternatywnej medycyny Indii.