Niespodziewana śmierć piosenkarki postawiła pod znakiem zapytania losy zaprojektowanej przez nią kolekcji dla marki odzieżowej Fred Perry. Przedstawiciele marki decyzję tę uzależnili od woli rodziny.

Reklama

"Kiedy przedstawiciele marki Fred Perry przyszli do nas, aby poznać naszą decyzję odnośnie dalszych losów kolekcji, oczywistym był fakt, że zechcemy, żeby ubrania zaprojektowane przez Amy trafiły na rynek" - poinformował w oficjalnym oświadczeniu Mitch Winehouse, ojciec zmarłej piosenkarki.

"Amy bardzo lubiła pracę przy tym projekcie i chciałaby, aby ubrania były dostępne. Pieniądze ze sprzedaży ubrań, a także datki przekazane przez markę trafią bezpośrednio na konto fundacji, która będzie pomagać młodym osobom" - zapewnił ojciec Winehouse.

Autorska linia odzieżowa Amy Winehouse powołana została w październiku 2010 roku. Kolekcja bezpośrednio odwołuje się do stylu artystki. Składają się na nią minispódniczki o wzorze w jodełkę, wąskie spodnie w kratkę, obcisłe koszulki polo i wsuwane buty bez sznurówek. Wszystko w ukochanym przez Winehouse stylu lat 50.