Piosenkarka w ramach współpracy ze znaną sportową marką Fred Perry zaprojektowała własną kolekcję mody, która w przyszłości miała trafić na rynek.

Reklama

"Nasza współpraca z Amy i kontakty prywatne z nią układały się wspaniale. Jej niepowtarzalne wyczucie stylu i podejście do mody przenika całą tę kolekcję. Praca z nią była przyjemnością i cały nasz zespół będzie za nią bardzo tęsknił" - powiedział rzecznik Fred Perry.

W oświadczeniu nie ma jednak decyzji w sprawie tego, czy przygotowana przez Amy kolekcja trafi na rynek. Firma uzależnia to od woli najbliższej rodziny artystki.

Autorska linia odzieżowa Amy Winehouse powołana została w październiku 2010 roku. Kolekcja bezpośrednio odwołuje się do stylu artystki. Składają się na nią minispódniczki o wzorze w jodełkę, wąskie spodnie w kratkę, obcisłe koszulki polo i wsuwane buty bez sznurówek. Wszystko w ukochanym przez Winehouse stylu lat 50.

Pierwsze zdjęcia do kampanii reklamowej kolekcji wokalistki wykonał Bryan Adams - kiedyś gwiazda muzyki, dziś coraz bardziej uznany fotograf.