- Zawsze chciałam stworzyć fajną linię dla dzieci, w której inspirowałabym się uroczymi i zabawnymi ubraniami dla dzieci, które znaleźć można w japońskich sklepach. Są kreatywne, podkreślają indywidualność, a zakładanie ich to czysta zabawa - powiedziała piosenkarka.

Reklama

Na jej decyzję z pewnością miał wpływ fakt, że jej dzieci znalazły się na liście najbardziej stylowych pociech celebrytów. Gwen Stefani jest matką dwóch synów: 5-letniego Kingstona Jamesa McGregora i 2-letniego Zumy Nesta Rocka.

Część kolekcji będzie dostępna w sklepach już jesienią. Ceny mają się zaczynać od 3,99 dolarów, a cała linia być alternatywą dla drogich designerskich kolekcji dla dzieci.

Nazwa kolekcji - Harajuku Mini - nawiązuje do marki Harajuku Lovers, w ramach której Gwen Stefani tworzy perfumy. Linia Harajuku to wynik podróży, którą Gwen odbyła w latach 90. Tokijskie dzielnice, w szczególności ta jedna - Harajuku, czyli japońska mekka mody - zachwyciły wokalistkę i wpłynęły na jej własny styl, również muzyczny.

- Widziałam dzieci w Harajuku, wszystkie wyrażały siebie, każde miało swój indywidualny, unikatowy styl. Tworzyły swoje własne ubrania, łączyły je. To było bardzo inspirujące - wyjaśnia wokalistka.