Kultowa marka odzieży dżinsowej została w tym miesiącu nagrodzona w kategorii Outdoor oraz Print za ekscytującą kampanię STUNT – najnowszą odsłonę serii reklamowej „We Are Animals”.
Bohaterami kampanii STUNT, do której zdjęcia wykonała znana fotograf Cass Bird na terenie legendarnych Paramount Studios w Los Angeles, są prawdziwi hollywoodzcy kaskaderzy przebijający się przez szyby, uskakujący przed eksplozjami i stający w płomieniach. Podczas przygotowywania zdjęć nie korzystano z technik grafiki komputerowej: pokazane na nich niebezpieczne sytuacje są w 100% autentyczne, co sprawia, że papier wręcz ocieka tak charakterystyczną dla Wranglera adrenaliną.

Reklama

Zdobywając nagrody w tegorocznej edycji Cannes Lions, Wrangler dokonał tego, czego nie udało się osiągnąć jeszcze żadnej marce dżinsowej: trzeci rok z rzędu został uhonorowany na najbardziej prestiżowym festiwalu reklamy na świecie. Kampania STUNT zdobyła srebro w kategorii Outdoor za ogromne i imponujące billboardy oraz srebro w kategorii Print za śmiałą realizację, która wyróżniała się na tle innych, bardziej tradycyjnych reklam modowych.

W zeszłym roku marka Wrangler zdobyła nagrodę za kampanię Red złożoną z ekspresyjnych zdjęć półnagich kobiet i mężczyzn w kłębach czerwonego kurzu. Rok wcześniej natomiast została nagrodzona za zdjęcia z cyklu „We Are Animals” autorstwa Ryana McGinleya, które przedstawiały grupę młodych ludzi szalejących na łonie natury.

Wrangler znalazł się również w gronie kandydatów do nagrody za prace wykonane w technice cyfrowej: kampanię Stunt, kolekcję wiosna–lato 2011 Worn Across America oraz linię premium Blue Bell. Oprócz sukcesu w Cannes Wrangler został także nominowany w zeszłym tygodniu do nagrody Most Innovative Marketing na Global Fashion Awards. Zwycięzców poznamy jesienią.

- Bardzo się cieszymy, że nasze innowacyjne, kreatywne działania są doceniane i nagradzane przez branżę reklamową. Zdobycie nagrody na Cannes Lions po raz trzeci z rzędu to coś, co zdarza się niezwykle rzadko. Jesteśmy teraz najczęściej nagradzaną marką odzieży dżinsowej za działania reklamowe i cyfrowe w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Będziemy w dalszym ciągu starać się odkrywać nowe obszary kreatywności, by docierać do naszych konsumentów - powiedział Adam Kakembo, Dyrektor ds. marketingu Wrangler EMEA.