Blogerki modowe i szafiarki nie są już niszową społecznością, działają jako nieformalna, ale dość prężna grupa, która coraz częściej występuje w mediach w roli ekspertek i zaczyna nas inspirować bardziej niż niejedno wydumane branżowe pismo. Podczas, gdy miesięczniki typu "Elle" czy "In Style" pokazują modę światową, suknie z czerwonego dywanu i proponują stroje zwykle nie na naszą kieszeń, "Dilemmas Magazine" ma zamiar pokazywać bardziej przystępną twarz mody.

Reklama

DOBRZE NIE ZNACZY DROGO

Nie każdy może na co dzień ubierać się w markowych sklepach, dlatego pismo będzie pokazywało jak przy niewielkim budżecie wyczarować ciekawy strój z ciuchów ze sklepów sieciowych czy second handów. Popularne lumpeksy to bowiem kopalnia cudów i nawet gwiazdy nie wstydzą się w nich kupować.

Według planów, "Dilemmas Magzine" ma być dostępny tylko w sieci, po uprzednim zalogowaniu się na stronie serwisu – dodajmy, że za darmo.



Pierwszy numer ma się ukazać już na dniach, pod koniec kwietnia, warto więc częściej odwiedzać stronę stronę