W trakcie badania przepytano kobiety i mężczyzn w wieku 18-54 lata pochodzące z całych Stanów Zjednoczonych. Ankieterzy poprosili ich, by z listy codziennych aktywności wybrali te, które są dla nich najistotniejsze i bez których nie wyobrażają sobie życia.
Zarówno mężczyźni, jak i kobiety za najważniejsze czynności uznali: internet i sen. Jednak mieli zgoła odmienne zdanie co do trzeciej pozycji. Podczas, gdy mężczyźni umieścili na niej seks, kobiety wybrały prysznic.
Badanie wykazało także, że już nie mężczyźni, a kobiety częściej sięgają po nowe technologie. Okazało się, że 54 procent kobiet posiada smartfony, w porównaniu do 46 procent mężczyzn. Dodatkowo wśród użytkowników smartfonów to kobiety chętniej ściągają gry na swoje telefony. Robi tak 75 proc., kobiet i 67 proc. mężczyzn. Co więcej, aż 44 proc. pań i tylko 41 proc. panów posiada grę Nintendo.
Oczywiście, w związku z faktem, iż w życiu kobiet coraz większą rolę odgrywają cyfrowe urządzenia i aktywność on-line, należy spodziewać się, że wkrótce najwięksi gracze na tym rynku zweryfikują swą strategię. Do tej pory działania marketingowe internetowych gigantów kierowane były przede wszystkim do mężczyzn. Wkrótce może się zmieni...