Najlepsze zapachy na jesień 2014: TOP 5 damskich perfum
1 Jesienno-zimowa wersja zapachu Chloe z 2009 roku. Dominuje w niej nuta róży, która jest kwintesencją elegancji, klasy i piękna. Lekkiej pikanterii zapachowi dodaje różowy pieprz, który po kilku godzinach noszeniu daje się zdominować przez drzewno-kwiatowe nuty serca. Wykończeniem zapachu jest ciepły i aksamitny, lekko słodki i orientalny aromat miodu, ambry, olejków i tonka. Jest to zapach skierowany do silnych kobiet, ponieważ kompozycja jest mocna i zmysłowa, jeszcze bardziej kobieca i luksusowa niż klasyczna wersja Chloe. Cena ok. 288 zł.
Media
2 Intrygujący, łączący w sobie lekkość kwiatów i moc orientu. Zapach został stworzony z myślą o kobietach fascynujących, urzekających i zmysłowych. Jest jak flirt, magia, hipnoza. Odwołuje się do energii kobiet. Na samym początku poczujemy słodką i przyjemną nutę passiflory, która wraz z biegiem czasu będzie wzbogacana przez absolut wanilii. Najciekawszym składnikiem, który nadaje kompozycji specyficznego, intymnego charakteru jest wetyweria. Charakteryzuje się tzw. zapachem ziemi, czyli mieszanką trawiastych, drzewnych, słodkich i balsamicznych nut. Zapach jest mocny, dlatego polecamy ostrożnie dozować dawkę. Został wypuszczony na rynek w 2005 roku. Cena ok. 220 zł.
Media
3 Zapach określany najczęściej mianem – inny, a także eliksirem zabójczym dla męskich serc. Miał swoją premierę w 1985 roku i od tej pory cieszy się niesłabnącą popularnością wśród kobiet, które chcą zmierzyć się z tą kultową kompozycją. Jest śmiały, tajemniczy, enigmatyczny i czarujący. Można wyczuć w nim bogactwo aromatów ziołowo-roślinno-owocowych. W kompozycji znajdziemy śliwkę, dzikie jagody, ziele angielskie, kwiat goździka, drzewo różane, kwiat pomarańczy, jaśmin. Duże stężenie tuberozy, podbijane aromatem dymu, miodu, cynamonu, drzewa sandałowego, drzewa cedrowego, wetiweru, piżma i wanilii, nadaje kompozycji oryginalnego charakteru. Cena ok. 287 zł.
Media
4 Kolejny, ciekawy zapach przedstawiony w zestawieniu, wprowadzony na rynek w 1992 roku. Niech nie zmyli Was jego lekki, morski kolor. Przez swoich twórców określany jest mianem niebiańskiego, pysznego i zmysłowego. Znajdziemy w nim wyraźne nuty słodyczy i orientu: czekolady, wanilii, karmelu, paczuli, piżma, ambry oraz tonka. W górnych nutach może zaskoczyć nas mieszanka melona, kokosa, mandarynki, waty cukrowej, bergamotki czy klasycznego jaśminu. Gdzieś pośrodku, gdy ponosimy zapach kilka godzin na swojej skórze, zaczną uwalniać się najbardziej orzeźwiające ze składników, czyli śliwka, jeżyna, morela, czerwone jagody, a także elementy kwiatowe, bazujące na róży, orchideach, jaśminie i konwaliach. Ta mieszanka kwiatowo-owocowa została okraszona dużą ilością miodu, który dodaje zapachowi naturalnej słodyczy. Zapach w momencie swojej premiery był największym konkurentem Chanel No5. Cena ok. 225 zł.
Media
5 Zapach z 2007 roku, który jest połączeniem klasyki i nowoczesności. Został zaprojektowany z myślą o niezależnych i jednocześnie zmysłowych kobietach. Idealny na wieczór, czy pochmurny dzień. Zapach wita nas owocowymi nutami guawy i gruszki, by stopniowo wymieszać się z aromatami kwiatowymi. Mieszanka opiera się na kwiatach pomarańczy, konwalii i kwiatach Tiare. To właśnie ten ostatni składnik nadaje kompozycji wyjątkowego charakteru. Co to za kwiat? Jego inną nazwą jest gardenia tahitańska, znana z kwiatowych naszyjników zawieszanych na szyjach mieszkańców Tahiti. Jest to kwiat uczuć i miłości, pachnie bardzo intensywnie, mówi się że upajająco i pociągająco. Kompozycja bazuje na cięższych nutach piżma, miodu i paczuli. Cena ok. 196 zł
Media