Czym ten zapach różni się od poprzednich? Dla marki nie są to jedynie zwykłe perfumy. To podsumowanie tego, co udało im się stworzyć dotychczas. Całość skierowana jest do odbiorców różnych produktów marki.
W aromacie Burberry Body znajdą coś dla siebie miłośnicy charakterystycznego trenczu oraz melomani, którym do gustu przypadła płyta przygotowana przez markę. Między innymi dlatego Burberry zamierza wydać serię reklam promujących nowy zapach. W każdej reklamie udział weźmie inna modelka. Pierwszą z nich jest Rosie Huntington-Whiteley.
"Poprzez Burberry Body chcemy połączyć wszystkich naszych odbiorców" - wyjaśnił Christopher Bailey, dyrektor kreatywny domu mody "Burberry".
Na Facebooku już trwa wielkie odliczanie. Śledzi je aż 8 milionów internautów. Tykający zegar Burberry Body to nowa strategia promocji zapachu. Przy pomocy Facebooka marka chce dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych odbiorców. Poza tym taka forma reklamy pokazuje, że zapach dostępny jest dla każdego.
"To nie jest zwykły zapach. To największe przedsięwzięcie, jakiego się podjęliśmy. Stanowi ono podsumowanie wszystkiego, co marka stworzyła do tej pory" - dodał Bailey.