Warszawa
Reklama

Bo kobieta jest... zmianą. TA kampania skutecznie przyciąga wzrok

13 sierpnia 2021, 08:34
Kampania wizerunkowa Spadiora
Kampania wizerunkowa Spadiora / Materiały prasowe
„Kobieta nie tyle podąża za zmianą, co samą ją kreuje, jest zmianą" - to hasło przewodnie nowej kampanii wizerunkowej marki Spadiora. Słynne już apaszki pokazane są w ruchu, metaforycznym manifeście kobiecości. One, podobnie jak kobiety, kochają ruch. Wiatr dodaje im siły i pozwala jeszcze piękniej opowiedzieć historie zamknięte w kawałku jedwabiu.Twarzą kampanii jest aktorka młodego pokolenia Mila Jankowska („25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy” „Rojst ‘97”). Po godzinach eteryczna, lecz emanująca siłą joginka. Wybór modelki? Zdecydowanie nieprzypadkowy! Wystarczy spojrzeć na zdjęcia.

Powiązane

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama