Mistrzostwo formy! Anna Jagodzińska w kampanii ekskluzywnych torebek
1 Kolorem przewodnim od momentu powstania marki jest czerń, jednak w tym sezonie po raz pierwszy kolekcja została przełamana srebrną kopertówką.
Media
2 W tej kategorii pojawią się dwa inne produkty: czarna, lakierowana saszetka oraz mała torebka, którą można nosić zarówno klasycznie jak i przewiązaną w pasie na wzór eleganckiej nerki.
Media
3 Po raz pierwszy w kolekcji przewija się motyw koła. Na jego bazie wykonany jest ‘bucket bag’, do którego inspiracją był worek tworzony m.in. przez plemiona Indian Wayuu. Jest to efekt podróży na największe targi modowe w Ameryce południowej, na które marka została zaproszona w 2015 roku.
Media
4 Ta sama forma widoczna jest również w małej, pudełkowej torebce z grubym skórzanym pasem na rękę.
Media
5 Natomiast płaski shopper posiada wycięty w skórze kształt koła. Dzięki niemu właściciel torby ma wpływ na ostateczną kolorystykę okręgu w zależności od tego co włoży do jej środka.
Media
6 W nowej kolekcji możemy znaleźć charakterystyczne dla SLAVY minimalistyczne, duże shoppery oraz torbę XL z szerokim pasem typu “hobo”. Wszystkie idealnie sprawdzają się zarówno na co dzień, jak i w podróży.
Media
7 Autorka zdjęć Zuza Krajewska (laureatka konkursu Elle Awards 2015, od początku związana z marką SLAVA) w swych monochromatycznych fotografiach uchwyciła nieoczywistą kobiecość, klasyczne piękno, które jest kwintesencją marki.
Media