Jego wzrok mówi wszystko... Kulisy sesji Levi's z Szulim i Pawlickim
1 Inspiracją do ich powstania była globalna kampania „Live In Levi’s®”, pokazująca autentyczne historie fanów marki, którym dżinsy Levi's® towarzyszą w wyjątkowych momentach życia.
Media
2 Agnieszka Szulim, dziennikarka znana ze swojego buntowniczego charakteru i ciętego języka oraz Antoni Pawlicki, jedna z ciekawszych osobowości wśród aktorów młodego pokolenia, nie boją się wyzwań i z entuzjazmem oddają się swoim pasjom.
Media
3 Dzięki ich wyrazistym osobowościom artystyczny projekt Levi’s® zyskał dynamiczny i indywidualny charakter.
Media
4 „Zapraszając do współpracy takie osobowości jak Agnieszka i Antoni, chcieliśmy połączyć inspirujące osobowości z kultowymi produktami Levi’s®. Obie gwiazdy, prywatnie miłośnicy marki, idealnie uosabiają ideę „Live In Levi's®” pokazując, jak ich ubrania stają się świadkami niezwykłych momentów w ich życiu. – mówi Justyna Gościńska, Dyrektor Marketingu Levi's® na Europę Wschodnią, Rosję, Turcję, Środkowy Wschód i Afrykę Północną.
Media
5 Autorem zdjęć Agnieszki Szulim jest Adam Pluciński, a Antka Pawlickiego Radek Polak - fotografowie na co dzień współpracujący z gwiazdami i niezwykłymi osobowościami. Na swoim koncie mają sesje modowe i lifestyle'owe dla najlepszych polskich magazynów i prestiżowych marek.
Media
6 Sesje zdjęciowe z Agnieszką Szulim i Antkiem Pawlickim są częścią specjalnego projektu "Live In Levi's®", który będzie miał swoją premierę tej jesieni w Polsce.
Media