Takiej jej nie znaliśmy: 51-letnia Katarzyna Żak rozkwitła w reklamie włoskiej odzieży
1 ... aktywnych, dynamicznych i eleganckich kobiet dobrze czujących się w ponadczasowych klasycznych kreacjach.

Media
2 W jesienno-zimowej propozycji marki znajdziemy świetnie skrojone i doskonale odszyte kreacje do pracy, sukienki koktajlowe i wieczorowe wykonane z wysokiej jakości włoskich tkanin.

Media
3 W tym sezonie Ciriana proponuje stonowane pastelowe kolory: szarości, błękity i brudny róż oraz dynamiczne, lekko połyskujące srebro w kilku tonacjach.

Media
4 Nie brakuje też mocniejszych akcentów krwistej czerwieni i kobaltu oraz ponadczasowej bieli i czerni.

Media
5 Kampania wizerunkowa z udziałem pięknej aktorki ma zwrócić uwagę polskich klientek na młoda włoską markę, która powoli poszerza swoją działalność na europejskie kraje, w tym również na Polskę.

Media
Komentarze (16)
Pokaż:
NajnowszePopularneNajstarszeNajwyraźniej ansi fotomeni zapominają o charakteryzacji dłoni... Buxkę łątwo zaciągnąc tapetą, ale o innych detalach - innych cześciach ciałą żeby pamietac, a to już tylko prawdziwi zawodowcy potrafią..
Ci nie byli...
Komputer potrafi cuda.