Fokus na to, co na stopie: jesienna kampania Aldo
1 Marka Aldo ujawniła szczegóły swojej najnowszej globalnej kampanii marketingowej pod hasłem GIVE ME ALDO.
Media
2 Kampania, w której udział wezmą światowej klasy gwiazdy modelingu, stanowić będzie odsłonę nowej tożsamości wizualnej marki
Media
3 Podstawowym celem i założeniem tej skoncentrowanej przede wszystkim na produktach kampanii jest naprowadzenie klientów na to, co najmodniejsze i najlepsze dla nich w nadchodzącym sezonie
Media
4 Nowa kampania Aldo odsłania śmielsze niż kiedykolwiek dotychczas oblicze marki, a to za sprawą prowokacyjnego wizerunku wykreowanego z udziałem fotografa Terry’ego Richardsona oraz zachwycającej ekipy modelek i modeli, w której znaleźli się Ming Xi, Lily Donaldson, Jourdan Dunn, Anais Pouliot, Jessica Stam, Florian Van Bael oraz Mathias Lauridsen
Media
5 - W tym sezonie stawiamy na to, co podstawowe i minimalistyczne. Chcieliśmy, aby nasze produkty mówiły same za siebie, tak więc to one znalazły się na pierwszym planie tej kampanii. Czyste, białe tła, stylizacje utrzymane w odcieniach czerni, modelki i modele zdający unosićsię w powietrzu oraz piękny produkt dumnie wybijający się na pierwszy plan – takie było nasze założenie. Ten bezpardonowy minimalizm niesie ze sobą szczery, prosty przekaz stawiający na zabawę i pewność siebie - wyjaśnia Douglas Bensadoun, Dyrektor Kreatywny i Zastępca Prezesa Działu Marketingu Aldo
Media
6 - Nasza najnowsza kolekcja jest bardzo zróżnicowana, co odzwierciedla ta kampania. Niezależnie od tego, jaki jest Twój ukochany styl – metal, punk, glam – GIVE ME ALDO z pewnością do Ciebie przemówi”, dodaje Bensadoun
Media
7 GIVE ME ALDO, czyli DAJ MI ALDO, to zarazem żądanie, pragnienie i okrzyk domagający się niewymuszonego stylu dostępnego dla każdego
Media
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję