Warszawa
Reklama

Wiosenna druga skóra: nowa kolekcja Ochnik

27 lutego 2013, 07:11
Skóra, która jesienią królowała na pokazach największych domów mody i przebojem zdobyła nie tylko wybiegi, ale także ulice całego świata, wiosną wcale nie zamierza abdykować. Trend będzie jeden – pełna dowolność! Od klasycznej czerni po soczysty pomarańcz, od prostych fasonów po ekstrawaganckie cięcia, od drobnych detali po całościowy look
Skóra, która jesienią królowała na pokazach największych domów mody i przebojem zdobyła nie tylko wybiegi, ale także ulice całego świata, wiosną wcale nie zamierza abdykować. Trend będzie jeden – pełna dowolność! Od klasycznej czerni po soczysty pomarańcz, od prostych fasonów po ekstrawaganckie cięcia, od drobnych detali po całościowy look / Media
Najnowsza kolekcja marki Ochnik to moda w najczystszej postaci. Wiosenne propozycje ubrań i dodatków łączą w sobie najwyższą jakość, dbałość o detale oraz doskonały styl, które stały się już znakiem rozpoznawczym marki.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama