Reklama
Reklama
Reklama

Diabeł tkwi w dodatku: toczek w codziennych stylizacjach

Blogerka Anna Skura w kampanii promocyjnej marki HatHat na sezon jesień/zima 2012/2013
Blogerka Anna Skura w kampanii promocyjnej marki HatHat na sezon jesień/zima 2012/2013 / Materiały Prasowe
Wydaje się Wam, że toczek to nakrycie głowy zarezerwowane dla nobliwych dam. Marka HatHat przekonuje, że to nieprawda!
Reklama
Reklama
Tematy:
anna skura moda styl moda jesień/zima 2012/2013 hathat toczek
Reklama

Komentarze (2)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • agata
    2012-08-21 14:54
    nietypowo, ale interesująco
    0
    zgłoś
  • Kasia
    2012-09-05 14:14
    cudownie nareszcie toczek wraca do łask,a co najważniejsze lubi go coraz więcej młodych kobiet i dziewczyn
    0
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej

Reklama