Warszawa
Reklama

NaSTRÓJ (się) na jesień - klimatyczna kampania marki Blessus

5 października 2011, 09:15
NaSTRÓJ (się) na jesień - klimatyczna kampania marki Blessus
Media
Niezobowiązujące sukienki z odpinanymi modułami - za i przed kolano, płaszcze z wełny z domieszką kaszmiru zmieniające się w kurtki lub płaszcze z dopinanymi modułami w formie szalo-kaptura - tylko niektóre propozycje marki BLESSUS na sezon jesień/zima 2011/2012. Inspiracją dla młodych projektantów była kobieta uwielbiająca podróże, kochająca książki, która nie boi się odkrywać uroków życia. Odwiedza stare księgarnie, przesiaduje w kawiarniach z dobrą książką w ręce, a wieczorem je kolację w eleganckiej restauracji. Ceni sobie wygodę, więc zakłada ulubioną sukienkę, dzięki czemu może zmieniać wizerunek zgodnie ze swoim nastrojem. Spódniczki dopinane zamkami błyskawicznymi pozwalają w każdej chwili zmienić codzienny strój w wieczorną kreację. Oto klimatyczna kampania marki BLESSUS.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne, istotne wiadomości kulturalne, najlepsza rozrywka, pomocne porady i najświeższa prognoza pogody. To wszystko i wiele więcej znajdziesz w newsletterze Dziennik.pl. Trzymamy rękę na pulsie Polski i świata. Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Zobacz
Reklama