Kapsułowa kolekcja marki Tatuum - Timeless Femininity została zaprojektowana z wykorzystaniem założeń tzw. Power Dressing. To sposób ubioru, który zrodził się w latach 70. XX wieku i rozwinął w latach 80. Jego początki mają korzenie w czasach, kiedy Kobiety zaczęły bardziej angażować się w świat biznesu i polityki, chcąc walczyć o równość i swoją pozycję w męskim świecie. To wygodne modele podkreślające kobiecość, ale też niezależność i klasę. Nieprzemijające w swojej stylowości połączenie czerni, bieli i czerwieni w zestawieniu z artystycznym wzorem akwareli nadaje świeże spojrzenie na modową klasykę. Twarzą kampanii została modelka i bizneswoman Bogna Sworowska. Zobaczcie ją na zdjęciach.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama