Mieszkanki San Francisco dostały wspaniały prezent. Na budynku centrum handlowego Macy's zawisła olbrzymia reklama z Davidem Beckhamem prezentującym najnowszą linię męskiej kolekcji plażowej firmy Emporio Armani. To druga odsłona kampanii, która zaczęła się w tym roku. I jedno trzeba przyznać - na tych zdjęciach Becks wygląda zdecydowanie lepiej od swojej żony, Victorii, z której w udziwnionych reklamach Marca Jacoba zrobiono klasyczną "fashion victim" (czyli ofiarę mody).
Zmysłowe, czarnobiałe zdjęcia zrobili słynnemu piłkarzowi na plaży w Malibu Mert Alas i Marcus Piggott. Są one mniej kontrowersyjne niż poprzednia sesja, w której piłkarz eksponował przede wszystkim swoją podrasowaną photoshopem męskość ubraną w białe slipy. Tym razem kadry są dalsze i podkreślają przede wszystkim umięśniony brzuch i ramiona Davida.
Oglądając je, trzeba przyznać rację angielskiej modelce Keeley Hazell, która ostatnio powiedziała: "David Beckham jest jedynym facetem, któremu można wybaczyć, że nosi slipki. Żeby w nich dobrze wyglądać, trzeba mieć co pokazać".