Kolekcja "Star Collection" wymyślona przez dziewczyny z "Sugababes" to pantofelki na płaskim obcasie, sandałki na szpilce i buty sportowe. "Projektowanie sprawia nam przyjemność. Staramy się pokazać indywidualny styl każdej z nas. Dlatego mamy nadzieję, że nasi fani z przyjemnością założą wymyślone przez nas buty" - tłumaczyła podczas konferencji prasowej wokalistka Keisha Buchanan.
Właściciele sieci Deichmann mają nadzieję, że współpraca z wokalistkami, których singiel "About you now" z ich piątego albumu "Change" trafił na szczyty list przebojów w Wielkiej Brytanii, pomoże w promocji sklepów z butami. Ich pomysł nie jest jednak oryginalny. Wcześniej na taki sam wpadł m.in. H&M. W salonach tej marki swoje kolekcje sprzedawali Karl Lagerfeld, Kylie Minogue czy Madonna. Swoją twarz zgodziły się również "sprzedać" Penelope Cruz (podpisała kontrakt z hiszpańską marką Mango), Kate Moss (projektuje dla TopShopu) i Stella McCartney (współpracuje z Adidasem).
Za buty "Sugababes" trzeba będzie zapłacić od 60 do 150 zł. W połowie lutego trafią do sieci sklepów Deichmann w 14 krajach europejskich.