Zdjęcia z udziałem 23-letniej piosenkarki promującej bieliznę i jeansy Emporio Armani, wzbudziły zachwyt na korytarzach redakcji "Advertising Age". W uzasadnieniu czytamy, że to najbardziej seksowny wizerunek Rihanny, zdjęcia są zniewalające.

Reklama

Ona nigdy nie wyglądała tak dobrze. Jest w doskonałej formie - przekonują redaktorzy pisma.

W pamięci redaktorów zapisał się również wizerunek Mirandy Kerr, promującej bieliznę Victoria's Secret. Kampania została zrealizowana krótko po tym, jak modelka urodziła swoje pierwsze dziecko. Redaktorzy nie mogli wyjść z podziwu. Na zdjęciach wygląda tak, jakby nawet na chwilę nie przerywała pracy - podkreśla redakcja magazynu. Na podium znalazło się również miejsce dla weteranki wybiegów. 37-letnia Kate Moss wciąż kusi, tym razem z plakatów promujących jeansy włoskiej marki Liu Jo.

Marka bieliźniana Hope, podjęła dobrą decyzję nawiązując współpracę z brazylijską pięknością Gisele Bundchen. Zdaniem redaktorów te zdjęcia zasłużyły na czwarte miejsce. Uznanie zyskała również modelka Irina Shayk, która użyczyła swojego wizerunku w kampanii amerykańskiej marki produkującej stroje kąpielowe, Luli Fama.

Heidi Klum toples - to musiało robić wrażenie. Tak modelka, "odziana" w różowy krawat, zachęcała do oglądania kolejnej serii programu "Project Runway".

W notowaniu znalazło się również miejsce dla emerytowanej seksbomby Pameli Anderson. Gwiazda "Słonecznego Patrolu" urzekła redaktorów swoim wizerunkiem w kampanii bieliźnianej marki Secrets of Lace.

Zestawienie zamykają Lily Aldridge i reklama bielizny Victoria's Secret z jej udziałem, a także Bar Refaeli, która zaprezentowała się w bieliźnie marki Passionata.