Badanie oparte jest o wyniki pochodzące z nowej wyszukiwarki Microsoftu - Bing.com - i prezentuje trendy w amerykańskiej sieci. W 2011 roku włoski dom mody Gucci po raz kolejny okazał się dla internautów najatrakcyjniejszy i pokonał w zestawieniu takich gigantów mody jak Louis Vuitton czy Burberry. Może się to wiązać z głośnymi obchodami 90-lecia marki Gucci na rynku.

Rok temu na drugim miejscu "najbardziej wyszukiwanych" modowych marek uplasowało się Chanel, jednak w tym roku kierowana przez Karla Lagerfelda marka musiała zadowolić się pozycją piątą i oddać swoją wysoką pozycję Ralphowi Laurenowi. Za to założycielka francuskiego domu mody, Coco Chanel, zajęła miejsce ósme. 

Na dziewiątym miejscu zestawienia znalazł się John Galliano. Jednak w jego wypadku "wyszukiwanie" miało niewiele wspólnego z zainteresowaniem internautów jego marką odzieżową czy kolekcjami dla Diora, a związane było raczej z rasistowskim skandalem, który praktycznie zakończył karierę projektanta.

Dziwi natomiast nieobecność marek takich jak Versace i Missioni, które w 2011 roku mogą się pochwalić sukcesami komercyjnymi - Versace kolekcją dla marki sieciowej H&M, zaś Missoni dla Target.