Torebka to niezbędny atrybut każdej kobiety, niezależnie od wieku, pochodzenia czy gustu. Nie obejdzie się bez niej nikt, kto musi nosić przy sobie telefon, notes, pomadkę, puderniczkę, wodę mineralną i jeszcze milion innych niezbędnych rzeczy.
Torebka to największa przyjaciółka kobiety, których jednak można mieć w domu dziesiątki. Rozmaite kolory, kroje, materiały – inny model nie tylko na nowy sezon, ale na każde większe wyjście.
PIERWSZA TAKA EKSPOZYCJA W KRAJU
Wystawa, która 19 maja zostanie otwarta w Teatrze Wielkim podnosi użytkowy aspekt torebki do rangi sztuki. Bo tylko o wyjątkowych modelach będzie można mówić przy okazji wystawy. Trudno bowiem nazwać codzienną, maleńkie cudo z aksamitu wyszywane kamieniami czy jedwabne kopertówki na łańcuszku. Prezentowane na wystawie eksponaty pochodzą z prywatnej kolekcji torebek Doroty Wróblewskiej oraz ze zbiorów rodziny Sosenko z Krakowa. Ciekawostką będzie konkurs na wernisażu. Każda Pani zaproszona zostanie z ulubioną torebką. Najciekawsza z nich zostanie nagrodzona.
Okazją do tego spotkania jest bowiem nowa seria wydawnicza zatytułowana "Torebki". Jako pierwszy album ukaże się pozycja "Torebki Vintage" autorstwa Doroty Wróblewskiej, szefowej domu mody Forget-me-Not, która zebrała materiały na temat zabytkowych torebek vintage z XIX i XX wieku. Moda na vintage torebek bowiem nie ominęła i każda szanująca się kobieta ma teraz w szafie odpowiednio babciny model.
W kolejnych wydaniach ukażą się "Torbki Vintage II", "Torebki Fashion", "Torebki Artystyczne" i "Torebki Świata".
Wystawa potrwa przez miesiąc.
"Historia Elegancji - Torebka w Operze" towarzyszy wydanemu właśnie pierwszemu z serii polskiemu albumowi poświęconemu torebkom potraktowanym jako sztuka. Autorką pierwszej pozycji jest Dorota Wróblewska, szefowa domu mody Forget-me-Not. Na tej wystawie nie może zabraknąć prawdziwych wielbicielek mody i historii.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama